Snadná reklamace

V zájmu dosažení maximální spokojenosti zákazníka prodáváme pouze kvalitní a prověřené zboží u kterého jsme plně přesvědčeni o kvalitě a spolehlivosti vzhledem k ceně. Pokud se přesto vyskytne závada, postupujte, prosím, dle následujících bodů, aby mohla být v co nejkratší možné době vyřízena k Vaší spokojenosti:

Než něco podniknete, zkuste ZDARMA pomoc na dálku

Náš autorizovaný servis poměrně často řeší případy, kdy se ve skutečnosti nejedná o závadu, ale pouze o situaci, ve které zákazník není dostatečně obeznámen se všemi funkcemi zařízení

Doporučujeme ještě před odesláním zboží k reklamaci kontaktovat náš autorizovaný servis. Zaměstnáváme zde odborníky, kteří vám rádi pomohou. JE TO ZDARMA! Dokáží rychle analyzovat možnou příčinu problému i po telefonu, nebo po e-mailu a mohou vám tím ušetřit čas a peníze.

 

Telefon do autorizovaného servisu: +420 602 824 064 (v pracovní době)
E-mail: reklamace@facefitness.cz

Poškození při přepravě zásilky

Pokud po převzetí zjistíte, že je zboží je uvnitř poškozeno, nejpozději do 2 pracovních dnů nás informujte na adrese obchod@facefitness.cz, nebo telefonicky v pracovním čase na infolince 602 824 064. Pokud je další kus k dispozici skladem k rychlému odeslání, zajistí Zákaznické centrum FACE FITNESS SHOP bezodkladnou výměnu.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 14 dnů od prodeje, informujte nás na adrese obchod@facefitness.cz, nebo telefonicky v pracovním čase na bezplatné infolince 602824064. Pokud je další kus k dispozici skladem k rychlému odeslání, zajistíme bezodkladnou výměnu. Vy pak pouze předáte přepravci vadné zboží určeno k reklamaci a jakmile obdržíme vadné zboží odešleme Vám nový výrobek.

    • Náklady na dopravu hradí FACE FITNESS SHOP.

Než-li odešlete reklamaci

Originální balanční podložky BOSU® Balance Trainer určené pro prodej v ČR koupíte pouze u FACE FITNESS SHOP nebo prostřednictvím našich autorizovaných prodejců. BOSU® zakoupená u obchodníků, kteří je získávají neoficiální cestou neservisujeme a neposkytujeme na ně žádnou garanci. Taková BOSU® nelze u autorizovaného servisu reklamovat, v těchto případech se prosím obraťte na prodejce, který Vám toto BOSU® prodal.

Ověřit prodejce BOSU®

Standartní postup při reklamaci

Vyplňte reklamační formulář a odešlete. Potvrzení o přijetí reklamace obdržíte na Váš e-mail. Toto potvrzení prosím vytiskněte a přiložte k odesílané reklamaci.

Kam doručit vadné zboží určeno k reklamaci

V zájmu co nejrychlejšího vyřízení reklamce doručte, nebo zašlete zboží spolu s vyplněným formulářem a kopií prodejního dokladu na adresu FACE FITNESS SHOP.

FACE FITNESS SHOP
Průmyslová 1368 ( areál OTEC )
Hostivice,
PSČ 253 01
Tel: +420602824064
E-mail: reklamace@facefitness.cz

Kdo platí dopravu?

  • Náklady na dopravu vyřízené reklamace směrem k zákazníkovi hradí FACE FITNESS SHOP.
  • Pokud se jedná o závadu při prvním použití výrobku, zajistí FACE FITNESS SHOP na vlastní náklady bezodkladnou výměnu a dopravu formou zpětné zásilky.

Doprava zboží k reklamaci

Při zasílání reklamace přepravní službou zboží pečlivě zabalte.
Za případné poškození, nebo ztrátu během přepravy FACE FITNESS SHOP nenese odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

Kdy a jak bude reklamace vyřízena

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dní.
Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady.

K reklamaci vydáme a e-mailem vám zašleme písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení preferujete. Reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30-ti kalendářních dní ode dne uplatnění reklamace, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak.

K reklamaci nelze zaslat pouze část BOSU tzn. poslat jen plášť(modrou kopuly) nebo platformu (černou základnu), není možné také zasílat k reklamaci BOSU, která jsou znečištěna či jinak zamořena. Takové to reklamace budou odmítnuty.

Reklamacím u kterých nebude přiložen reklamační formulář s přiděleným číslem reklamace se servisní technik nebude věnovat.

Reklamované zboží se po přijetí přepravuje do Autorizovaného servisu kde proběhne oprava nebo výměna (v závislosti na závadě) reklamovaného zboží. Autorizovaný servis posílá opravené nebo vyměněné zboží zpět na vaši adresu. Průběh reklamace můžete kdykoliv zkontrolovat přes naše reklamační oddělení reklamace@facefitness.cz

Power by

Download Free AZ | Free Wordpress Themes